Activitati sustenabile

31 May

Pentru asigurarea sustenabilitatii proiectului au fost organizate sesiune de consiliere si stagii de practica. Aceste activitati s-au organizat in lunile februarie, martie si mai in functie de disponibilitatea studentilor participanti. [...]

Perioada 01.11 - 30.11.2015

30 Nov

In luna Noiembrie s-au desfasurat urmatoarele activitati:          - sesiune de consiliere,          - stagii de practica.   [...]

Sustenabilitatea proiectului

29 Oct

“ Proiectul  - Fiecare student are nevoie de Practică, Remarcare, Organizare, Evoluție, Direcție, Lansare- pRoedl -  a contribuit la dezvoltarea abilitatilor profesionale pentru studenți in vederea facilitarii tranzitiei de la scoala la viata activa si [...]

Structura comisiei de evaluare a stagiilor de practica

23 Oct

Conform ‘’Regulamentului privind acordarea de subventii si premii studentilor participanti la stagiul de pregatire practica, pentru rezultatele obtinute pe parcursul stagiului’’, va prezentam ''Structura comisiei de evaluare a stagiilor de practica si a proiectelor participante [...]

Subventii platite

21 Oct

Conform ‘’Regulamentului privind acordarea de subventii si premii studentilor participanti la stagiul de pregatire practica, pentru rezultatele obtinute pe parcursul stagiului’’, va anuntam ca plata subventiilor s-a facut la sfarsitul fiecarui stagiu de practica. Lista subventiilor [...]

Redistribuire premii

19 Oct

Din cei 75 de studenti premiati s-au prezentat pentru completarea ‘’cererii de acordare premiu’’  un numar de 72 studenti. Avand in vedere ca 3 (trei)  dintre studentii premiati (Adam Mihaela, Cotelici Bogdan si Muscalu Lavinia), [...]

Perioada 01.09 - 30.09.2015

30 Sep

In luna Septembrie s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - derulare stagii de practica,  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii,  - s-a incheiat  A3  - a inceput  A4   [...]

Perioada 01.08 - 31.08.2015

02 Sep

In luna august s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica,  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii, - Anexa 8 – planificarea activitatii A3 - s-au incheiat activitatile A1 si [...]

Perioada 01.07. - 31.07.2015

03 Aug

In luna iulie s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica,  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii, - Anexa 8 – planificarea activitatilor A2 si A3 [...]

Perioada 01.06 - 30.06.2015

01 Jul

In luna iunie s-au desfasurat urmatoarele activitati:   - anunt Bestjob  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii,  - promovarea proiectului in Universitati din Bucuresti - Anexa 8 [...]

Perioada 01.05 - 31.05 2015

02 Jun

In luna mai  s-au desfasurat urmatoarele activitati:  -contract de promovare cu RATB,  -contract cu Sija (tiparire afise),  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica,  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii,  - promovarea proiectului in [...]

Perioada 01.04. - 30.04.2015

04 May

In luna aprilie  s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri, achizitie rechizite si papetarie,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii,  - promovarea proiectului in Universitati din Bucuresti - au [...]

Anexa 8

07 Apr

Anexa 8 - Raportare lunara locatii implementare [...]

Perioada 01.03. - 31.03.2015

07 Apr

In luna martie s-au desfasurat urmatoarele actuvitati: - sesiune interviuri, achizitie rechizite si papetarie, - sesiuni de orientare si consiliere profesionala, - derulare stagii de practica, - sedinte interne, - intalniri cu partenerii, - promovarea proiectului in Universitati din Bucuresti, - participarea [...]

Perioada 01.02.-28.02.2015

04 Mar

In luna februarie  s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri, achizitie rechizite si papetarie,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii,  - promovarea proiectului in Universitati din Bucuresti.   [...]

Perioada 01.01. - 31.01.2015

02 Feb

In luna ianuarie s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica  - sedinte interne, achizitie rechizite si papetarie,  - intalniri cu partenerii,  - promovarea proiectului in Universitati din Bucuresti.   [...]

Perioada 01.12. - 31.12.2014

06 Jan

In luna decembrie s-au desfasurat urmatoarele activitati:   - sesiune interviuri,   - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,   - derulare stagii de practica, achizitie rechizite si papetarie,   - sedinte interne,   - intalniri cu partenerii,   - promovarea proiectului [...]

Perioada 01.11 - 30.11.2014

15 Dec

In luna noiembrie s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica  - sedinte interne,  - intalniri cu partenerii, - achizitie rechizite si papetarie  - promovarea proiectului in Universitati din Bucuresti.   [...]

Perioada 01.10 - 31.10.2014

05 Nov

In luna octombrie s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica, - achizitie stampile si birotica-papetarie, - achizitie papetarie si rechizite, - sedinte interne, - intalniri cu partenerii. [...]

Perioada 29.08 - 30.09.2014

08 Oct

In luna septembrie s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri,  - sesiuni de orientare si consiliere profesionala,  - derulare stagii de practica, - sedinte interne, - intalniri cu partenerii - achizitie papetarie si rechizite [...]

Perioada 31.07 - 29.08.2014

02 Sep

In luna august s-au desfasurat urmatoarele activitati:  - sesiune interviuri, - sesiuni de orientare si consiliere profesionala, - derularea primului stagiu de practica,  - achizitie de echipament electronic, - sedinte interne, - intalniri cu partenerii. [...]

Perioada 01.07 - 31.07.2014

05 Aug

* Sustinere interviuri - perioada  01 - 03.07.2014, * Sesiuni de orientare si consiliere profesionala, * Sesiune  de tutorat ( training ) - data - 31.07.2014, * Achizitia echipamentelor electronice (14 laptopuri ), * Intalniri cu partenerii. [...]

Perioada 29.05 – 30.06.2014

30 Jun

• S-au incheiat  contracte pentru: - realizarea materialelor de prezentare/promovare - pe data de 29.05.2014; - expertiza contabila – pe data de 04.06.2014; -servicii catering - pe data de 11.06.2014; - servicii audit - pe data de 16.06.2014; • Eveniment [...]

Perioada 29.04 - 29.05.2014

10 Jun

 *  Pe data de 28.04.2014  a fost semnat Contractul de finantare aferent proiectului POSDRU/161/2.1./G/140314 „Fiecare student are nevoie de Practică, Remarcare, Organizare, Evolutie, Directie, Lansare - pRoedl”, intre CNDIPT OI POSDRU si S.C. Roedl & [...]

Procesul de achizitii este in desfasurare!

02 Jun

* Procesul de achizitie este in curs! In prezent se trimit cereri de oferta pentru echipamente electonice (sistem teleconferinta, imprimanta – multifunctionala, laptopuri, flipchart, videoproiectoare si ecrane proiectie). Oferte se pot depune la sediul nostru din Calea [...]

ANUNTURI: ACHIZITII BUNURI SI SERVICII I

23 May

 Din data de 29.04.2014 a fost inceputa procedura de achizitie a echipamentelor tip FEDR si a serviciilor subcontractate. Au fost trimise cereri de oferta pentru achizitii de mobilier (mese, scaune, dulapuri arhiva) si pentru urmatoarele servicii [...]

Lansare site

23 May

Azi am lansat website-ul proiectului. Nu-ti ramane decat sa te informezi si sa-ti depui candidatura! [...]