Perioada 29.04 - 29.05.2014

 *  Pe data de 28.04.2014  a fost semnat Contractul de finantare aferent proiectului POSDRU/161/2.1./G/140314 „Fiecare student are nevoie de Practică, Remarcare, Organizare, Evolutie, Directie, Lansare - pRoedl”, intre CNDIPT OI POSDRU si S.C. Roedl & Partner Audit S.R.L.(Coordonatorul Proiectului).

* Derularea proiectului a inceput practic pe data de 29.04.2014, prin intalnirea Echipei de Proiect in vederea organizarii.
* Pe data de 30.04 2014, Managerul de Proiect a emis decizii de numire a membrilor Echipei de Proiect si de stabilire a atributiunilor si responsabilitatilor acestora (A1).

*  Din data de 29.04.2014 a fost inceputa procedura de achizitie a echipamentelor tip FEDR si a serviciilor subcontractate.
Au fost trimise cereri de oferta pentru achizitii de mobilier (mese, scaune, dulapuri arhiva) si pentru urmatoarele servicii externalizate:
- dezvoltare pagina web aferenta Proiectului (A1);
- editare si tiparire materiale informationale (aferente A1 si A5);
- organizare evenimente (A5); redactare si publicare comunicate de presa si articole de prezentare/ promovare a Proiectului si sursei de finantare;
- audit financiar;
- expertiza contabila;
- expert monitorizare Echipa de management;


* Procesul de achizitie este in curs. In prezent se trimit cereri de oferta pentru echipamente electonice (sistem teleconferinta, imprimanta – multifunctionala, laptopuri, flipchart, videoproiectoare si ecrane proiectie).

*  S-au incheiat  contracte pentru:
- achizitie de mobilier (scaune) – pe data de 05.05.2014
- dezvoltarea paginei web a Proiectului - pe data de 07.05.2014;
-- organizarea evenimentului de lansare a Proiectului - pe data de 20.05.2014;
- servicii de audit financiar – pe data de 27.05.2014;
- expert monitorizare proiect – pe data de 28.05.2014;
-  achizitia de mobilier - pe data de 09.05.2014.
* Prima sedinta lunara a Echipei de management a Proiectului a avut loc pe data de  20.05.2014.
* Pe data de 20.05.2014 s-a  aprobat Procedura de recrutare si selectie
* Pe data de 20.05.2014 s-a  aprobat Regulamentul privind acordarea de subventii
* Pe data de  21.05.2014 s-au achizitionat stampile
* Pe data de 23.05.2014, website-ul proiectului a devenit activ (A1)
* Sunt in curs de organizare Conferinta de presa si Evenimentul de lansare oficiala a Proiectului, care vor avea loc pe data de 13.06.2014.